1. Γενικά

Η εταιρεία με την επωνυμία «ΣΥΜΒΟΛΟ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΙΚΕ – SYMBOL HOSPITALITY PC», η οποία εδρεύει στo ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ με ΑΦΜ 801067716 της ΔΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, έχει δημιουργήσει την Ιστοσελίδα www.macoo.gr, μέσω της οποίας διαθέτει στο καταναλωτικό κοινό τις Υπηρεσίες, ως αυτές ορίζονται κατωτέρω.  Οι παρόντες Όροι Χρήσης αφορούν και ρυθμίζουν την εκ μέρους των καταναλωτών είσοδο και περιήγηση στην Ιστοσελίδα, καθώς και την εκ μέρους τους χρήση των Υπηρεσιών, ως αυτές ορίζονται στους παρόντες όρους χρήσης. 

Η είσοδος του Καταναλωτή στην Ιστοσελίδα, η περιήγηση και υποβολή Παραγγελίας αποτελεί δήλωση ανεπιφύλακτης αποδοχής εκ μέρους του Καταναλωτή των παρόντων Όρων Χρήσης, ως αυτοί εκάστοτε ισχύουν συμπεριλαμβανομένης της Πολιτικής Απορρήτου και προστασίας προσωπικών δεδομένων. Τυχόν είσοδος ή/και χρήση των Υπηρεσιών μετά οιαδήποτε τροποποίηση των Όρων Χρήσης εκλαμβάνεται ως αποδοχή των εν λόγω τροποποιήσεων.

Εφόσον κάποιος Καταναλωτής δεν συμφωνεί με τους Όρους Χρήσης, συνίσταται να μην εισέρχεται στην Ιστοσελίδα, να μην εγγραφεί και να μην κάνει χρήση των Υπηρεσιών. Η εταιρεία προτρέπει τους Καταναλωτές να επισκέπτονται την παρούσα σελίδα και να διαβάζει τους παρόντες Όρους Χρήσης ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

  1. Περιορισμός Ευθύνης

Οι πληροφορίες της Ιστοσελίδας, οι δια της Ιστοσελίδας παρεχόμενες Υπηρεσίες είναι ακριβείς, με την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή από διακοπές λειτουργίας της Ιστοσελίδας ή λόγω ανωτέρας βίας.

Η εταιρεία δύναται να διακόψει ανά πάσα στιγμή τη λειτουργία της Ιστοσελίδας ή και την παροχή των Υπηρεσιών, χωρίς καμία ειδοποίηση. Η εταιρεία δεν εγγυάται την αδιάκοπη και χωρίς σφάλματα λειτουργία της Ιστοσελίδας και ουδεμία ευθύνη φέρει έναντι των πελατών/χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την διακοπή πρόσβασης στην Ιστοσελίδα για τεχνικούς λόγους ή από προβλήματα και δυσχέρειες, που μπορεί να επηρεάσουν ή να εμποδίσουν ή αναστείλουν την ομαλή λειτουργία της Ιστοσελίδας, την πρόσβαση σε αυτή και την υποβολή ή εκτέλεση Παραγγελιών. Σε καμία περίπτωση δεν θα είναι υπόχρεη η εταιρεία για τυχόν άμεση, έμμεση, ειδική, παραδειγματική, έκτακτη, υποδειγματική ή παρεπόμενη αποζημίωση, ή οποιαδήποτε άλλη αποζημίωση – ακόμα κι αν η εταιρεία έχει ενημερωθεί προγενέστερα για την πιθανότητα της εν λόγω αποζημίωσης, είτε στο πλαίσιο μιας αγωγής λόγω αθέτησης σύμβασης, αμέλειας ή άλλης περίπτωσης που επισύρει ευθύνη, όταν προκύπτει ή σχετίζεται με τη χρήση, την αδυναμία χρήσης, ή την απόδοση των στοιχείων, υπηρεσιών, προϊόντων και υλικών που διατίθενται από αυτή την Ιστοσελίδα.

  1. Παρεχόμενες υπηρεσίες

O Καταναλωτής δύναται μέσω της Ιστοσελίδας να υποβάλλει ηλεκτρονική παραγγελία για προϊόντα του Τιμοκαταλόγου με δυνατότητα: (α) παράδοσης της παραγγελίας από σημείο επιλογής του Καταναλωτή (Delivery) ή (β) παραλαβή της παραγγελίας από το Κατάστημα (Take Away), σε αμφότερες δε τις περιπτώσεις και με δυνατότητα εκτέλεσης και παράδοσης/παραλαβής της Παραγγελίας σε προκαθορισμένο μεταγενέστερο χρονικό σημείο.

Οι Υπηρεσίες είναι διαθέσιμες κατά τις ακόλουθες ημέρες και ώρες Δευτέρα – Κυριακή, 12:00 – 22:30, εκτός από τις περιπτώσεις όπου το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων έχει εκτάκτως μεταβληθεί ή σε περιπτώσεις, στις οποίες για λόγους ανωτέρας βίας δεν είναι δυνατή η είσοδος στην Ιστοσελίδας, η χρήση των Υπηρεσιών και η υποβολή και εκτέλεση Παραγγελιών. Προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της Υπηρεσίας διανομής και παραλαβής από σημείο επιλογής του Καταναλωτή αποτελεί το σημείο παραλαβής να εξυπηρετείται από το κατάστημα. Επί του παρόντος εξυπηρετούνται μόνο ορισμένες περιοχές εντός Ηρακλείου. Τυχόν προσφορές ισχύουν μέχρι την ανανέωσή τους στην Ιστοσελίδα

  1. Προϋποθέσεις και Όροι εγγραφής στις Υπηρεσίες

Η απλή είσοδος και περιήγηση στην Ιστοσελίδα δεν απαιτεί εγγραφή του Καταναλωτή και την δημιουργία προσωπικού λογαριασμού.

Η εγγραφή στην Ιστοσελίδα είναι προαιρετική. Ωστόσο, κάποια από τα χαρακτηριστικά ή υπηρεσίες που προσφέρονται μπορεί να μην είναι διαθέσιμα σε χρήστες που δεν έχουν εγγραφεί. Συνεπώς, και προκειμένου, όμως, ο Καταναλωτής να δύναται να έχει πρόσβαση και να κάνει χρήση όλων των παρεχόμενων μέσω της Ιστοσελίδας Υπηρεσιών, θα πρέπει ο Καταναλωτής να δημιουργήσει ένα Λογαριασμό. Προϋπόθεση για την εγγραφή, τη σύνδεση και χρήση των Υπηρεσιών της Ιστοσελίδας αποτελεί ο Καταναλωτής να είναι άνω των 18 ετών και να έχει πλήρη ικανότητα για δικαιοπραξία. 

Διαδικασία δημιουργίας Λογαριασμού.

Κατά τη διαδικασία δημιουργίας Λογαριασμού, ο Καταναλωτής θα πρέπει να συμπληρώσει προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα. Μόνον κατόπιν της ολοκλήρωσης της διαδικασίας εγγραφής, μπορεί ο Καταναλωτής να συνδέεται και να κάνει χρήση των Υπηρεσιών. Κάθε φορά, που ο Καταναλωτής επιθυμεί να κάνει χρήση των Υπηρεσιών θα πρέπει να συνδέεται μέσω του Λογαριασμού. Για τη δημιουργία Λογαριασμού, ο Καταναλωτής θα πρέπει να δηλώσει τα πραγματικά στοιχεία που απαιτούνται, ήτοι: (α) Όνομα, (β) Επώνυμο, (γ) Τηλέφωνο και (δ) έγκυρη Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (Δ.Η.Τ.), που αποτελεί και τον κωδικό εισόδου και παράλληλα να δημιουργήσει ένα κωδικό πρόσβασης (password). Επίσης, πριν τη δημιουργία Λογαριασμού, ο Καταναλωτής θα πρέπει να έχει διαβάσει επισταμένα και να έχει κατανοήσει πλήρως τους Όρους Χρήσης. Ο Καταναλωτής δηλώνει και εγγυάται ότι τα από αυτόν καταχωρούμενα στοιχεία είναι ακριβή και απολύτως αληθή. Η Δ.Η.Τ., που καταχωρεί ο Καταναλωτής θα πρέπει να είναι αληθινή, υπαρκτή και να είναι ο νόμιμος δικαιούχος και Καταναλωτής αυτής και ότι αυτή ευρίσκεται υπό τον πλήρη και αποκλειστικό του έλεγχο. Προκειμένου ο κωδικός πρόσβασης να είναι έγκυρος και αποδεκτός, συνίσταται να αποτελείται από συνδυασμό γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων, έτσι ώστε να είναι όσο το περισσότερο ισχυρός. Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι ο κωδικός πρόσβασης θα πρέπει να διατηρείται μυστικός και να μη γνωστοποιείται σε τρίτα πρόσωπα. Για μεγαλύτερη διασφάλιση, προτείνεται, όπως ο Καταναλωτής τροποποιεί τον κωδικό πρόσβασης ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Η εταιρεία δεν θα ζητήσει ποτέ από τον Καταναλωτή να αποκαλύψει τον κωδικό πρόσβασής του. Ο Καταναλωτής δεν θα πρέπει να γνωστοποιεί τον κωδικό πρόσβασης και οιαδήποτε επικοινωνία στην οποία ζητείται από τον Καταναλωτή ο κωδικός πρόσβασης του, θα πρέπει να θεωρείται ύποπτη και να αντιμετωπίζεται ως τέτοια από τον Καταναλωτή. Ο αριθμός κινητού τηλεφώνου θα πρέπει να αντιστοιχεί σε ενεργή τηλεφωνική σύνδεση στο όνομα του Καταναλωτή. Ο Καταναλωτής δηλώνει και αποδέχεται ότι σε περίπτωση κατά την οποία διαπιστωθεί από την εταιρεία ότι οποιοδήποτε των ανωτέρω στοιχείων δεν είναι αληθές και δεν πληροί τις προϋποθέσεις και εγγυητικές δηλώσεις του Καταναλωτή, δύναται κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια και κρίση να ακυρώνει το Λογαριασμό. Στην περίπτωση αυτή, ουδεμία ευθύνη δύναται να βαρύνει την εταιρεία. Σε περίπτωση κατά την οποία ο Καταναλωτής διαπιστώσει ή θεωρήσει ενδεχόμενο ότι οιαδήποτε των ανωτέρω στοιχείων έχει τύχει υποκλοπής ή έχει με οιοδήποτε τρόπο γνωστοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο σε τρίτο, οφείλει να τα τροποποιήσει και να ενημερώσει άμεσα την εταιρεία στη διεύθυνση macoo.symbol@gmail.com. Σε κάθε περίπτωση και για λόγους ασφαλείας συνίσταται, όπως ο Καταναλωτής μετά την ολοκλήρωση της εισόδου και περιήγησής του στην Ιστοσελίδα, να αποσυνδεθεί από την Ιστοσελίδα. Κατά περίπτωση και ανάλογα με τη φύση της Υπηρεσίας, κατά τη διαδικασία υποβολής Παραγγελίας, θα ζητηθούν από τον Καταναλωτή περαιτέρω στοιχεία, όπως πλήρη στοιχεία διεύθυνσης παράδοσης της παραγγελίας (διεύθυνση, αριθμός, ΤΚ, όροφος, όνομα στο κουδούνι). Η καταχώριση των στοιχείων αυτών αποτελεί προϋπόθεση για τη δυνατότητα ολοκλήρωσης της παραγγελίας και πλήρη χρήση των Υπηρεσιών. Επίσης, και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, θα ζητηθούν από τον Καταναλωτή ειδικότερα στοιχεία, όπως ενδεικτικά ο αριθμός πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, η ημερομηνία λήξης, το όνομα κατόχου κλπ. Εφόσον ο Καταναλωτής δεν επιθυμεί να δηλώσει τα στοιχεία αυτά, δεν θα πρέπει να κάνει χρήση των αντίστοιχων Υπηρεσιών. 

Η εταιρεία ενδέχεται να ζητήσει από τον Καταναλωτή, όπως αυτός καταχωρήσει περαιτέρω στοιχεία, εφόσον αυτό καθίσταται απαραίτητο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επαλήθευσης και ταυτοποίησής του. O Καταναλωτής οφείλει να λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα, προκειμένου να αποφεύγεται οιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο Λογαριασμό και στην Ιστοσελίδα. Ο Καταναλωτής αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι οποιαδήποτε επικοινωνία με την εταιρεία μέσω του Λογαριασμού τεκμαίρεται ως προερχόμενη, απευθυνόμενη και ληφθείσα από τον ίδιο. Ο Καταναλωτής οφείλει να παρέχει αληθείς, ακριβείς, έγκυρες και πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία που του ζητούνται από την Ιστοσελίδα, Επίσης οφείλει αφενός μεν να συμμορφώνεται με τους κανόνες και τις διατάξεις του Ελληνικού, Ευρωπαϊκού και Διεθνούς Δικαίου και τη σχετική νομοθεσία που διέπει τις τηλεπικοινωνίες, αφετέρου δε να απέχει από κάθε παράνομη και καταχρηστική χρήση του περιεχομένου και των Υπηρεσιών της Ιστοσελίδας. Επίσης, οφείλει να συμπεριφέρεται κόσμια, ευγενικά και διακριτικά κατά την διάρκεια επίσκεψής του και χρήσης της Ιστοσελίδας, ενώ απαγορεύεται ρητά η υιοθέτηση πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού ή άλλων που αντίκεινται στην NETIQUETTE ( Κώδικας Συμπεριφοράς Χρηστών INTERNET ). Οιαδήποτε ζημία προκληθεί στην Ιστοσελίδα απορρέουσα από την κακή ή αθέμιτη χρήση των σχετικών υπηρεσιών από τον Καταναλωτή/επισκέπτη ανάγεται στη σφαίρα της αποκλειστικής του ευθύνης.

Τροποποίηση στοιχείων Λογαριασμού και διαγραφή Λογαριασμού.

Ο Καταναλωτής, με την είσοδο στο Λογαριασμό του, έχει το δικαίωμα και τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή: (α) να διαγράψει τις παρασχεθείσες πληροφορίες, (β) να τις τροποποιήσει ή (γ) να διαγράψει τον Λογαριασμό, ακολουθώντας τα βήματα, που περιγράφονται στα αντίστοιχα σημεία της Ιστοσελίδας.

  1. Σύνδεση

Εφόσον έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία της εγγραφής και της δημιουργίας του Λογαριασμού, ο Καταναλωτής σε κάθε επόμενη είσοδο στην Ιστοσελίδα και κατόπιν σύνδεσης μέσω του Λογαριασμού, που έχει δημιουργήσει με την εισαγωγή του κωδικού εισόδου και του κωδικού πρόσβασης, θα δύναται να έχει πρόσβαση στις Υπηρεσίες και να υποβάλλει Παραγγελία

  1. Διανομή παραγγελίας σε σημείο επιλογής του Καταναλωτή (Delivery)

Δημιουργία Παραγγελίας

O Καταναλωτής μπορεί να επιλέξει το πεδίο με την ένδειξη “Delivery”, προκειμένου να υποβάλλει Παραγγελία, τα προϊόντα της οποίας θα παραδοθούν σε σημείο της επιλογής του (εφόσον το σημείο αυτό εξυπηρετείται από το κατάστημα). Παράλληλα, ο Καταναλωτής έχει τη δυνατότητα, αντί της άμεσης παράδοσης να επιλέξει την παράδοση σε προκαθορισμένη ημέρα και ώρα. Ως παράδοση νοείται η παράδοση της παραγγελίας σε χρόνο, ο οποίος μπορεί να κυμαίνεται από 25 έως 65 λεπτά από την ολοκλήρωση και υποβολή της Παραγγελίας. Τα χρονικά όρια της άμεσης παράδοσης όσο και της παράδοσης σε προκαθορισμένη ώρα είναι ενδεικτικά, αφορούν τον μέσο χρόνο παράδοσης του Καταστήματος την δεδομένη στιγμή και ενδέχεται να διαφέρουν σε σχέση με τον ενδεικτικά αναγραφόμενο χρόνο παράδοσης στην Ιστοσελίδα, αποσκοπούν στην βέλτιστη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση του χρήστη και σε καμία περίπτωση δεν είναι δεσμευτικά για την εταιρεία. Η εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση, που για οποιανδήποτε λόγο δεν καταστεί δυνατή η παράδοση της παραγγελίας εντός των ανωτέρω χρονικών ορίων. Ο Καταναλωτής θα πρέπει να ευρίσκεται στο σημείο παραλαβής, το οποίο έχει δηλώσει στην Παραγγελία την προκαθορισμένη ώρα προκειμένου να παραλάβει την Παραγγελία του. Σε περίπτωση κατά την οποία ο Καταναλωτής δεν ευρεθεί για χρονικό διάστημα 5 λεπτών, η εταιρεία δύναται να ακυρώσει την Παραγγελία και διαθέσει αυτή κατά την απόλυτη διακριτικής της ευχέρεια, μη φέρουσα οιαδήποτε ευθύνη φέρει και ο Καταναλωτής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει ή να ζητήσει αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής του.

Υποβολή Παραγγελίας

Προς το σκοπό υποβολής της Παραγγελίας, ο Καταναλωτής θα πρέπει απαραίτητα να συμπληρώσει τα σχετικά πεδία στην Ιστοσελίδα, τα οποία περιλαμβάνουν: (α) την ακριβής διεύθυνση του σημείου διανομής, (β) όροφο, (γ) αναγραφόμενα στοιχεία στο κουδούνι εισόδου. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του Καταναλωτή, με την έναρξη της Παραγγελίας δημιουργείται ηλεκτρονικό καλάθι αγορών, στο οποίο συμπληρώνονται τα προϊόντα, που επιθυμεί να παραγγείλει. Προϋπόθεση για την ολοκλήρωσης και υποβολή της Παραγγελίας είναι η συνολική αξία των παραγγελθέντων προϊόντων να ισούται τουλάχιστον σε ποσό τέσσερα ευρώ (€4 και €6, €8, €20 για απομακρυσμένες περιοχές) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και όλων των νόμιμων φόρων και επιβαρύνσεων. Πέραν της αξίας της Παραγγελίας, ο Καταναλωτής δεν επιβαρύνεται με κανένα επιπλέον κόστος. Η εταιρεία καταβάλλει κάθε προσπάθεια, ώστε τα αναφερόμενα στην Ιστοσελίδα προϊόντα να είναι διαθέσιμα. Ενδέχεται, όμως, κατά την εκτέλεση της Παραγγελίας από το κατάστημα να διαπιστωθεί πρόσκαιρη έλλειψη αυτών. Στην περίπτωση, αυτή η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον Καταναλωτή προς σχετική ενημέρωση προτείνοντας παράλληλα εναλλακτικές. Κατά την περιήγηση στην Ιστοσελίδα και τις Υπηρεσίες ο Καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει ειδικότερα την παραγγελία του. Ενδεικτικά, μπορεί να γίνει αντικατάσταση κάποιων υλικών με άλλα, ενώ ο Καταναλωτής μπορεί να προσθέσει επιπλέον υλικά, ανάλογα με τη συνταγή, με επιπλέον χρέωση όπως ορίζεται στον Τιμοκατάλογο. Η αφαίρεση υλικών δεν μεταβάλλει την τιμή των προιόντων.

Τρόποι Πληρωμής

Ο Καταναλωτής έχει τους κατωτέρω τρόπους πληρωμής της Παραγγελίας:

  1. Πληρωμή αποκλειστικά με μετρητά κατά την παραλαβή της παραγγελίας από το διανομέα της εταιρείας.
  2. Προπληρωμή με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα. Η πληρωμή με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα διενεργείται πριν την ολοκλήρωση της υποβολής και αποστολής της Παραγγελίας. Στο οικείο τμήμα της Ιστοσελίδας, εμφαίνονται οι πιστωτικές κάρτες και το σήμα (Logo) τους, οι οποίες είναι αποδεκτές για την ολοκλήρωση της διαδικασίας προπληρωμής. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της Τράπεζας Alpha Bank. Η σελίδα που ο Καταναλωτής εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του είναι ασφαλής (χρήση SSL encryption με 2048-bit μέγεθος κλειδιού) το οποίο εξασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά των στοιχείων της κάρτας στην Alpha Bank.
  3. Προπληρωμή μέσω της online υπηρεσίας μεταφοράς χρημάτων Pay Pal. Στην περίπτωση αυτή, ο Καταναλωτής μεταφέρεται στην ιστοσελίδα www.paypal.com για την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής.
  4. Από τη στιγμή που ο Καταναλωτής αποφασίσει και προχωρήσει να πληρώσει την Παραγγελία: (α) μέσω χρέωσης της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτας ή (β) μέσω της online υπηρεσίας μεταφοράς χρημάτων Pay Pal ή (γ) μέσω ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων , τεκμαίρεται ότι ο Καταναλωτής έχει λάβει γνώση και αποδεχτεί τους αντίστοιχους όρους χρήσης και διενέργειας συναλλαγών της τράπεζας Alpha Bank ή της online υπηρεσίας μεταφοράς χρημάτων Pay Pal της ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων και η εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για συναλλαγές που πραγματοποιούνται με τους ανωτέρω τρόπους.
  5. Ζητήστε μηχάνημα POS για πληρωμή με κάρτα στον χώρο σας.

Για όλες τις παραγγελίες, που υποβάλλονται ηλεκτρονικά υπάρχει δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου και η παραγγελία συνοδεύεται από την νόμιμη απόδειξη λιανικής πώλησης.

Εφόσον ο Καταναλωτής διαθέτει εκπτωτικό κουπόνι, ο Καταναλωτής δύναται να συμπληρώσει τον κωδικό που έχει, προκειμένου να επωφεληθεί της έκπτωσης.

Ολοκλήρωση της Παραγγελίας

Με την ολοκλήρωση της ανωτέρω διαδικασίας, η Παραγγελία διαβιβάζεται προς εκτέλεση στο αρμόδιο κατάστημα. Η εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί (λόγω τεχνικού περιορισμού) την αποφυγή καθυστέρησης σε σχέση με τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης, όταν ο χρόνος παράδοσης μεταβληθεί όσο ο Καταναλωτής είναι σε διαδικασία Παραγγελίας καθώς δεν υπάρχει τεχνικά η δυνατότητα να ενημερωθεί ο Καταναλωτής για τυχόν αλλαγές. Αυτό σημαίνει πρακτικά, ότι ο Καταναλωτής, μετά την ηλεκτρονική αποστολή της παραγγελίας του, θα ενημερωθεί για το χρόνο παράδοσης που ίσχυε όταν ξεκίνησε τη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής της παραγγελίας του. Όταν το κατάστημα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον Καταναλωτή και να εκτελέσει την παραγγελία λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας, διακοπής ρεύματος, τεχνικού προβλήματος, κακών καιρικών συνθηκών ή άλλων λόγων ανωτέρας βίας και διακόπτεται η προώθηση νέων παραγγελιών σε αυτό, ο Καταναλωτής ενημερώνεται τηλεφωνικά και ακυρώνεται η παραγγελία του. Σε περίπτωση νέου χρήστη (δηλαδή, χρήστη ο οποίος πραγματοποιεί την πρώτη του παραγγελία μέσω site ή που εισάγει νέα διεύθυνση παράδοσης) η ενημέρωση γίνεται απ’ τον εκπρόσωπο του τηλεφωνικού κέντρου που καλεί για να επιβεβαιώσει τη διεύθυνση παράδοσης του Καταναλωτή.

  1. Παραλαβή παραγγελίας από το κατάστημα (Take Away)

Δημιουργία Παραγγελίας

O Καταναλωτής μπορεί να επιλέξει το πεδίο με την ένδειξη “Take Away”, προκειμένου να υποβάλλει Παραγγελία, την οποία θα παραλάβει άμεσα από τo κατάστημα. Ως άμεση παραλαβή νοείται η παραλαβή της παραγγελίας από τον Καταναλωτή 15-30 λεπτά μετά την αποστολή της Παραγγελίας.

Κατά την ολοκλήρωση της και υποβολή της Παραγγελίας, στην οθόνη του Καταναλωτή εμφανισθεί ενημέρωση, στην οποία θα περιλαμβάνεται ο χρόνος παραλαβής, ο οποίος προκύπτει με βάση προσδιορισμού την ακριβή ώρα της αποστολής της Παραγγελίας. Παράλληλα, ο Καταναλωτής έχει τη δυνατότητα, αντί της άμεσης παραλαβής να επιλέξει την παραλαβή από το κατάστημα σε προκαθορισμένη ώρα, που επιθυμεί. Στην περίπτωση αυτή, ο Καταναλωτής μπορεί να επιλέξει την παραλαβή της παραγγελίας σε συγκεκριμένη ώρα, αναγόμενη σε ζώνες των τριάντα (30) λεπτών.

Υποβολή Παραγγελίας

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του Καταναλωτή, με την έναρξη της Παραγγελίας δημιουργείται ηλεκτρονικό καλάθι αγορών, στο οποίο συμπληρώνονται τα προϊόντα, που επιθυμεί να παραγγείλει. Για τις Παραγγελίες για παραλαβή από το κατάστημα δεν υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας. Η εταιρεία καταβάλλει κάθε προσπάθεια, ώστε τα αναφερόμενα στην Ιστοσελίδα προϊόντα να είναι διαθέσιμα. Ενδέχεται, όμως, κατά την εκτέλεση της Παραγγελίας από το κατάστημα να διαπιστωθεί πρόσκαιρη έλλειψη αυτών. Στην περίπτωση, αυτή η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον Καταναλωτή προς σχετική ενημέρωση προτείνοντας παράλληλα εναλλακτικές. Κατά την περιήγηση στην Ιστοσελίδα και τις Υπηρεσίες ο Καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει ειδικότερα την παραγγελία του. Ενδεικτικά, μπορεί να γίνει αντικατάσταση κάποιων υλικών με άλλα, ενώ ο Καταναλωτής μπορεί να προσθέσει επιπλέον υλικά, ανάλογα με τη συνταγή, με επιπλέον χρέωση όπως ορίζεται στον Τιμοκατάλογο. Η αφαίρεση υλικών δεν μεταβάλλει την τιμή.

Τρόποι Πληρωμής

Ο Καταναλωτής έχει τους κατωτέρω τρόπους πληρωμής:

  1. Πληρωμή με μετρητά ή με τη χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή της παραγγελίας.
  2. Προπληρωμή με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα. Η πληρωμή με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα διενεργείται πριν την ολοκλήρωση της υποβολής και αποστολής της Παραγγελίας. Στο οικείο τμήμα της Ιστοσελίδας, εμφαίνονται οι πιστωτικές κάρτες και το σήμα (Logo) τους, οι οποίες είναι αποδεκτές για την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της τράπεζας Alpha Bank. Η σελίδα που ο Καταναλωτής εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του είναι ασφαλής (χρήση SSL encryption με 2048-bit μέγεθος κλειδιού) το οποίο εξασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά των στοιχείων της κάρτας στην τράπεζα Alpha Bank.
  3. Προπληρωμή μέσω της online υπηρεσίας μεταφοράς χρημάτων Pay Pal. Στην περίπτωση αυτή, ο Καταναλωτής μεταφέρεται στην ιστοσελίδα www.paypal.com για την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής. 
  4. Από τη στιγμή που ο Καταναλωτής αποφασίσει και προχωρήσει να προπληρώσει την Παραγγελία: (α) μέσω χρέωσης της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτας ή (β) μέσω της online υπηρεσίας μεταφοράς χρημάτων Pay Pal τεκμαίρεται ότι ο Καταναλωτής έχει λάβει γνώση και αποδεχτεί τους αντίστοιχους όρους χρήσης και διενέργειας συναλλαγών της τράπεζας Alpha Bank και η εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για συναλλαγές που πραγματοποιούνται με τους ανωτέρω τρόπους.

Ο Καταναλωτής δύναται να επιλέξει το είδος του νόμιμου φορολογικού παραστατικού, που θα εκδοθεί από την εταιρεία για κάθε συναλλαγή, που αφορά παραλαβή από το κατάστημα.

Εφόσον ο Καταναλωτής διαθέτει εκπτωτικό κουπόνι, ο Καταναλωτής δύναται να συμπληρώσει τον κωδικό που έχει, προκειμένου να επωφεληθεί της έκπτωσης.

Ολοκλήρωση της Παραγγελίας

Ο Καταναλωτής θα πρέπει να προσέλθει στο κατάστημα την συμφωνημένη ώρα προκειμένου να παραλάβει την παραγγελία του. Σε περίπτωση κατά την οποία ο Καταναλωτής εμφανισθεί καθυστερημένα για την παραλαβή της Παραγγελίας του, με αποτέλεσμα τα παραγγελθέντα προϊόντα να ενδέχεται να μην διατηρούν τις ιδιότητες, που είχαν κατά το χρόνο της συμφωνηθείσας παραλαβής (ενδεικτικά να έχουν κρυώσει τα προϊόντα της Παραγγελίας), η εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει και ο Καταναλωτής οφείλει να καταβάλλει την αξία της Παραγγελίας του, εφόσον έχει επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πληρωμή στο κατάστημα και δεν μπορεί να υπαναχωρήσει ή να ζητήσει αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής του. Σε κάθε περίπτωση, το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να την διατηρήσει για χρονικό διάστημα δέκα πέντε (15) λεπτών από την προκαθορισμένη ώρα παραλαβής. Μετά το χρονικό εκείνο σημείο, το κατάστημα, έχει την δυνατότητα και κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια να διαθέσει την Παραγγελία.

Σε περίπτωση κατά την οποία ο Καταναλωτής έχει επιλέξει ως μέθοδος πληρωμής την πληρωμή στο κατάστημα κατά την παραλαβή και δεν εμφανιστεί προκειμένου να παραλάβει, η παραγγελία θα ακυρώνεται, ενώ ο Καταναλωτής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει ή να ζητήσει αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής του. Τα χρονικά όρια της άμεσης παραλαβής όσο και της παραλαβής σε προκαθορισμένη ώρα είναι ενδεικτικά, αφορούν τον μέσο χρόνο παραλαβής του Καταστήματος την δεδομένη στιγμή και ενδέχεται να διαφέρουν σε σχέση με τον ενδεικτικά αναγραφόμενο χρόνο παραλαβής στην Ιστοσελίδα, αποσκοπούν στην βέλτιστη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση του χρήστη και σε καμία περίπτωση δεν είναι δεσμευτικά για την εταιρεία, και ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση, που για οποιανδήποτε λόγο δεν καταστεί δυνατή η παραλαβή της παραγγελίας εντός των ανωτέρω χρονικών ορίων. Η εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί (λόγω τεχνικού περιορισμού) την αποφυγή καθυστέρησης σε σχέση με τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης, όταν ο χρόνος παράδοσης μεταβληθεί όσο ο Καταναλωτής είναι σε διαδικασία Παραγγελίας καθώς δεν υπάρχει τεχνικά η δυνατότητα να ενημερωθεί ο Καταναλωτής για τυχόν αλλαγές. Αυτό σημαίνει πρακτικά, ότι ο Καταναλωτής, μετά την ηλεκτρονική αποστολή της παραγγελίας του, θα ενημερωθεί για το χρόνο παράδοσης που ίσχυε όταν ξεκίνησε τη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής της παραγγελίας του. Όταν το κατάστημα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον Καταναλωτή και να εκτελέσει την Παραγγελία λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας, διακοπής ρεύματος, τεχνικού προβλήματος, κακών καιρικών συνθηκών ή άλλων λόγων ανωτέρας βίας και διακόπτεται η προώθηση νέων παραγγελιών σε αυτό, ο Καταναλωτής ενημερώνεται τηλεφωνικά και ακυρώνεται η Παραγγελία.

  1. Πολιτική επιστροφών/ ακυρώσεων παραγγελιών

Πολιτική Επιστροφών

Σε περίπτωση κατά την οποία διαπιστωθεί: (α) αναντιστοιχία μεταξύ της Παραγγελίας και των προϊόντων που παραδίδονται ή (β) ότι η ποιότητα των παραδιδόμενων προϊόντων δεν ανταποκρίνεται στην ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας, ο Καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει ισόποση αποζημίωση σε είδος (ενδεικτικά, αντικατάσταση ειδών ή δωρεάν παροχή σε επόμενη παραγγελία). Στις ανωτέρω περιπτώσεις, εφόσον πρόκειται για παράδοση Παραγγελίας σε σημείο επιλογής του Καταναλωτή (Delivery) ο Καταναλωτής θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα είτε με e-mail στη διεύθυνση macoo.symbol@gmail.com είτε τηλεφωνικά στο 2810 244494 και να γνωστοποιήσει το περιστατικό και προκειμένου για την επιβεβαίωση του περιστατικού και τους επιμέρους όρους της αποζημίωσης σε είδος. Αντίστοιχα, εφόσον πρόκειται για παραλαβή της Παραγγελίας από επιλεγέν Κατάστημα (Take Away) ο Καταναλωτής θα πρέπει να ενημερώσει τον υπεύθυνο του Καταστήματος κατά την παραλαβή της Παραγγελίας σχετικά και για τους επιμέρους όρους της αποζημίωσης σε είδος.

Πολιτική Ακυρώσεων Παραγγελίας

Πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας πληρωμής της Παραγγελίας και την ηλεκτρονική υποβολή, ο Καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει την Παραγγελία του, αφαιρώντας τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι του. Στην περίπτωση κατά την οποία έχει ολοκληρωθεί η υποβολή της Παραγγελίας, ο Καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία μόνο τηλεφωνικά και μόνο εάν η παραγγελία δεν έχει ακόμα εκτελεστεί και δεν έχει εκδοθεί παραστατικό πώλησης. Σε περίπτωση ακύρωσης μιας παραγγελίας, για την οποία έχει επιλεγεί ως μέσο πληρωμής η πιστωτική κάρτα, η ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται μόνο από το Τηλεφωνικό Κέντρο της εταιρείας. Όταν η Παραγγελία δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας, διακοπής ρεύματος, τεχνικού προβλήματος, κακών καιρικών συνθηκών ή άλλων λόγων ανωτέρας βίας, ο Καταναλωτής ενημερώνεται τηλεφωνικά και ακυρώνεται η Παραγγελία του. 

Εφόσον ο Καταναλωτής διαθέτει εκπτωτικό κουπόνι, ο Καταναλωτής δύναται να συμπληρώσει τον κωδικό που έχει, προκειμένου να επωφεληθεί της έκπτωσης.

Back to Top
Shopping Cart
Close

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.